zaterdag 16 november 2013

VUURWERK... op 15 november 2013

Vuurwerk op 15 november 2013
hoewel de Politie sexy spotjes uitzendt over beteugeling van vuurwerk ,meenden mijn buurjongen en een vriend in aanwezigheid van ouders 
op 15 november 2013 TOCH
een uurtje of wat vuurwerk te kunnen afsteken:
in mijn huis belendend,
 trof ik aan mijn  totaal getraumatiseerde doodsbange hond:
hij was =alleen thuis =`getuige geweest van buurkinderen die vuurwerk afstAken en afstAken en afstAKEN ook nadat ik weer thuis was...en... niet te stoppen bleken!

Daarom toch helaas de Platte Pet moeten consulteren ondanks topvoetbal die avond: 

Z E S  weken en beyond tussen rook en explosief vuurwerk leven? Noway!

uit wraak werd daarop deze prachtige authentieke Amsterdamse vuilnisbak met nog volop bloeiende cosmea in mijn "wilde tuin"
 in roze en donkerrood van het plateau getrapt...
zie foto





Geen opmerkingen:

Een reactie posten